25-årig, kollegieboende, musikelskende, fashionista-wannabe!

14. apr. 2009

Dårlige vaner. Can't live with them. Can't live without them.

Jeg arbejder i Fields. Når man arbejder derude, bliver centeret hurtigt neder. Meget neder. Hvem shopper også i et giga drivhus, når vejret er så godt?! Men på trods har jeg nu alligevel fået den dårlige vane lige at skulle kigge alle butikkerne igennem inden mødetid. Det kunne jo være, der var noget jeg ikke kunne leve uden. I dag var ingen undtagelse.

Dagens fangst blevt til en oversized stribet silke/bomulds trøje fra Zara (den er så blød), en sort cardigan fra H&M (dem kan man aldrig få nok af) og en metallignende-pose-halskæde fra Pilgrim (wee). Se hvor godt sættet matcher (læs: et tilfælde).

Dårlig vane nummer et er shopping. Nummer to er mad. Og ofte ikke så sundt mad. Jeg skammer mig, men jeg elsker KFC! Kan slet ikke stå få deres mos og sovs! Derfor står den også (altid) på hotwings og mos på arbejdsdagene. Det er ok, når jeg kun er deltid. Og cykler på arbejde. Og træner mindst 3 gange om ugen...ik?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere

Blog-arkiv