25-årig, kollegieboende, musikelskende, fashionista-wannabe!

18. apr. 2009

Good and bad karma.

Efter en spontan osetur i KBH faldt jeg over disse herre-lignende sko i Weekday og måtte straks eje dem. Jeg har i lang tid ledt efter sådan nogle sko, og at de er vintage og var billigere, gør dem bare endnu federe. De kommer helt sikkert til at blive flittigt brugt til smalle jeans eller en oversized kjole.

Fik også købt et par højtaljet sommerbukser i Zara. Desværre mangler der en knap i den ene side. Historien er, at jeg prøvede to par i forskellige størrelser. Som jeg står i prøverummet, finder jeg ud at, at det par jeg vil have mangler en knap. Typisk. Skynder mig derfor at klæde mig på og nærmest løber tilbage til tøjstativet. På min vej ser jeg selvfølgelig en pige med de samme bukser. Dammit. Og da jeg kommer til, hvor jeg fandt bukserne, er alle væk. Dobbelt dammit. Heldigvis er der ikke noget en sikkerhedsnål ikke kan klare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere

Blog-arkiv