25-årig, kollegieboende, musikelskende, fashionista-wannabe!

13. maj 2009

Hvad eksamner dog ikke gør ved folk

Hvilken dag. Første eksamen ud af tre er overstået. NICE. Skriftlige eksamner er jo en fest(!) På vej hjem fra skole snakkede jeg med C, og vi blev enige om, at mænd er nogle svin. Især ham Michael fra Paradise. Bræk. Efter et spontant og sjældent besøg i min lokale genbrugsbutik, kom jeg hjem med denne ultra fede blazer:


Den er så 80'er i klar turkis og med spidse skuldre à la Balmain. Me likey! Min først-investeret boyfriendblazer fra Zara blev derfor returneret sammen med noget andet ubrugeligt tøj. Med penge på kortet og nu man alligevel var i Fields, gik jeg amok i Next's home afdeling (i øvrigt en butik jeg aldrig har været i) og shoppede for 700 kr. puder?! (Skal snart flytte og min kommende sofa skal vel også se godt ud!).

1 kommentar:

  1. Super fed blazer, godt fund. Apropos mænd i paradise så synes jeg nu ham Martin er den værste - at manipulere folk på den måde han gør det på og ikke stå ved de ting han siger er bare slet ikke mig, men okay, sådan er spillet vel derinde.
    /L

    SvarSlet

Faste læsere

Blog-arkiv